środa, 14 września 2011

Decoupage - Puszki dla Synka

Te puszki wykonałam jak Mateusz zaczął pić mleko modyfikowane. Puszek przybywało i przybywa , aż żal mi było je wyrzucać,  a są to duże ilości - prawie jedno opakowanie na tydzień, czyli około24 puszki na pół roku, jak i nie więcej. To ile tego idzie na śmieci po 100 dzieci ?.  Tak więc stwierdziłam że muszę coś z nich zrobić, a że nie miałam pojemnika na kleik i kaszkę, to zrobiłam  te puszeczki. Do tego dorobiłam jeszcze puszeczkę na cukier trzcinowy. I tak stoją sobie teraz na półce i codziennie z nich korzystam.


3 komentarze:

  1. prześliczne... Ps. jaką farbą malowałaś by zakryć nadruk z puszek? (też mam takie i zamierzam poprubować decoupagowych sił...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne chciałabym zapytać czy można u ciebie zamówić takie puszki

    OdpowiedzUsuń

Podziękowania dla gości SERCA Serduszka na Roczek, Chrzest Święty, Komunię Ślub Wesele POZNAŃ

PODZIĘKOWANIA DLA RODZICÓW